reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Kabátová

Kristína Kabátová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som baba, ktorú ľudia milujú alebo nenávidia, pretože som až priveľmi úprimná. Stále však mám pri sebe ľudí, ktorých milujem a potrebujem a ostatní sú mi úplne ukradnutí.:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Schussdefekt

Kristína Kabátová

Schussdefekt

Práve takto sa volá nová rocková skupina z Topoľčianok z okolia Zlatých Moraviec. S nápadom založiť skupinu prišiel vtedy len 16- ročný študent gymnázia M. Mokráň. Po dlhom uvažovaní sa spolu s basgitaristom M. Hudecom, spevákom a gitaristom M. Kazíkom a gitaristom P. Hasprom rozhodli rozbehnúť spoločný projekt.

  • 16. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 693x
  • 0
Z depresií na psychiatriu

Kristína Kabátová

Z depresií na psychiatriu

S Romanou sa poznáme už asi štyri roky. O jej diagnóze som sa však dozvedela v poslednom, teda maturitnom ročníku, keď mi oznámila, že dlhých päť týždňov strávila na psychiatrickom oddelení v Nitre. Po tejto vete ma zamrazilo, ale Romi len s úsmevom podotkla: ,,Veď každý človek má depresie".

  • 21. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 926x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu